مدیرعامل ایسنادر مراسم افتتاح منطقه خبری ایسنا در گلستان :هدف اصلی ایسنا، ارائه راهکار برای حل مشکل جامعه است

مدیرعامل ایسناخبر، فرهنگ، رفتار و کردار می‌آورد و حقیقت‌ساز است.

البرز گلستان/ به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه گلستان، در مراسم افتتاح منطقه خبری ایسنا در گلستان که امروز (یکشنبه) ۲۵ بهمن ماه با حضور مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد، دکتر صادقلو (استاندار گلستان)، حجت‌الاسلام فضیلت (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان)، حجت‌الاسلام مازندرانی (نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان)، مهندس ربیعی (معاون استاندار) و جمعی از روسای دانشگاه‌ها و مسؤولان استان گلستان حضور داشتند.

در این مراسم دکتر علی متقیان، مدیرعامل ایسنا با تبریک ایام دهه فجر و همچنین میلاد مبارک حضرت زینب (س)، گفت، “اگر اطلاع‌رسانی دقیق حضرت زینب (س) از واقعه عاشورا نبود، الان کربلایی وجود نداشت.”

وی ادامه داد: خبرگزاری دانشجویان ایران کار خود را با یک پیام رهبر انقلاب که اخبار خوب و امیدبخش مخابره کنید، آغاز کرد و ما مدعی هستیم از زمانی که ایسنا راه‌اندازی شده است، اخبار ایران را به صورت دقیق، صریح و رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم.

متقیان خاطرنشان کرد: از طریق این خبرگزاری، گلستان می‌تواند توانایی‌های خود را در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری، علمی و فرهنگی به معنای آنچه که هست نشان دهد.

مدیرعامل ایسنا تصریح کرد: افتخار ما این است که در دانشگاه فعالیت می‌کنیم و فرهنگ و آزادگی دانشجویی را به همراه داریم.

متقیان گفت: بنا این است که استان گلستان نیز دارای خبرگزاری دیگری شود و توانایی‌های استان را به رخ جهانیان بکشد و فعالیت‌های مختلف رشد و توسعه گلستان نیز به معنای آنچه هست نشان داده شود.

وی اظهار کرد: امروز می‌توانم با افتخار بگویم که ایسنا در دو سال متوالی رتبه‌ی اول در خبر و اطلاع‌رسانی را به دست آورده و در نمایشگاها در انعکاس خبر همیشه پیشتاز بوده است.

متقیان اظهار کرد: رمز این پیروزی اعتماد مردم و مخاطبان به اخبار ایسنا است و همه قلم‌ به‌ دستان ایسنا این نکته را می‌دانند که خداوند به قلم سوگند یاد کرده، بنابراین حرمت آن را حفظ می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: هدف اصلی ایسنا، ارائه راهکار برای حل مشکل جامعه است و در جهت رسیدن به این اهداف نیازمند حمایت مسئولان و اساتید و دانشگاهیان هستیم.

وی تأکید کرد: خبر، فرهنگ، رفتار و کردار می‌آورد و حقیقت‌ساز است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۹ ب.ظ

دیدگاه