- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

اطلاعیه دعوت صندوق بازنشسگی کشوری استان گلستان ازملت شریف استان و بازنشستگان به حضور درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

البرز گلستان/ از سوی صندوق بازنشستگی استان گلستان جهت حضور حداکثری ملت شریف ایران خصوصا بازنشستگان بزرگ و پیشکسوت که با حضورشان بوی عصر انقلاب استشمام می شود صادر شد.

متن این اطلاعیه  به شرح زیر می باشد:

بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، سالروز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان و برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی بر کشور و ملت بزرگ ایران مبارک باد.
۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به برکت وجود رهبری بی بدیل امام راحل (ره) و همدلی و رشادتهای مردم آزادیخواه و انقلابی ایران بزرگ و با یاری قادر متعال، پرده متکی به زر و زور استکبار جهانی و سرسپرده های داخلی آنان از کشورمان رخت بربست و چهره دلنشین «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تلالو یافت .
از آن زمان تا کنون نیز به یمن حمایت و همراهی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از این نظام مقدس، پرچم صلابت و بزرگی ایران در سایه توجهات ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، برافراشته و استوار مانده است.

بی شک ایستادگی و همراهی های ملت ایران در دوران تحریم های خصمانه علیه کشورمان هیچ گاه از تاریخ حیات طیبه انقلاب فراموش نخواهد شد و همین ایستادگی مردم و حمایت مقام معظم رهبری از دولت  بود که منجر به پیروزی تیم مقتدر دیپلماسی کشورمان در مساله هسته ای ایران و به ثمر نشستن برجام شد ودیوار تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، پس از ۱۲ سال فرو ریخت و دل همه ایرانیان و دوستداران انقلاب را شاد کرد.

اکنون با قرار گرفتن در سی و هفتمین سالروز پیروزی تاریخی ِ ملت ایران،صندوق بازنشستگی استان گلستان  ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و یاد ِ امام عظیم الشان و شهدای انقلاب، از آحاد مردم شریف و بزرگ استان و خصوصا پیشکوتان و بازنشستگان عزیز که بی شک نقش مهمی در آفرینش این حماسه داشته اند برای حضور پررنگ و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و پشتیبانی از نظام و آرمانهای انقلاب و به نمایش گذاشتن اقتدار ملت در حمایت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دیدگان جهانیان دعوت به عمل می آورد.

0 [1]
0 [1]