نماینده ولی فقیه در استان گلستان در گردهمایی سمن های فعال در حوزه بیماران خاص: امید حل کننده بسیاری از مشکلات است

البرز گلستان/نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، صبح امروز در گردهمایی سمن های فعال در حوزه بیماران خاص، با بیان این که ایام دهه فجر روزهای مبارکی است، اظهار کرد: امام (ره) با کمک مردم توانستند معجزه ای را به وجود آورند. آفرین بر امام و امت که انگشت تعجب را برای همه جهان به دهان ها گذاشتند.

وی درادامه این مراسم که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد با ابراز امیدواری درباره این که بتوانیم قدر نعمت انقلاب را بدانیم، افزود: امیدوارم کفر نعمت نکنیم و این شکر گذاری موجب شود تا آن چه به دست آورده ایم از دست ندهیم. انشاالله برکاتی که بدست آورده ایم شروعی باشد برا ییشرفت های بعدی و رسیدن به نقطه ای که در انتظارش هستیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، به صحبت درباره مساله سرطان پرداخت و با بیان این که روزگاری بود که عده ای حتی نام سرطان را به زبان نمی آوردند، اظهار کرد: امروز سرطان قابل درمان و پیشگیری است. با شرایطی که به وجود آمده و کمک هایی که دولت و خیرین در این رابطه تقدیم کرده امیدواریم آینده این بیماران روز به روز روشنتر شود.

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر این که امید حل کننده بسیاری از مشکلات است، تصریح کرد: این که ترس این بیماری از وجود انسان خارج شود و به جای ترس امید ایجاد شود از هر دارو درمانی مهمتر است.

وی با تشکر از خیرینی که در این رابطه برای رضای خدا زحمت می کشند، خاطرنشان کرد: از خانم فرزاد که ساختمانی را به منظور بیماران خاص تقدیم کردند تشکر می کنم. با این کاری که انجام دادند عمر خود را با برکت کردند و موجب عاقبت بخیری آن ها شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر این که ترس از یک مساله یا بیماری از خود آن خطرناکتر است، گفت: باید با مسائل و مشکلات کنار آمد. هر وقت مشکلی ایجاد شد ذهن خود را سمت خدا ببرید. خداوند هم انشالله کمک خیرین را قبول کند. سمن هایی که در کارهای خیر انجام وظیفه می کنند هم زحمات زیادی کشیده اند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاه