- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

خانه بهداشت خیر ساز سلامت روستای قره قاشلی شهرستان ترکمن همزمان با دهه فجر افتتاح شد

البرز گلستان/بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، خانه بهداشت روستای قره قاشلی با حضور فیروزی فرماندار شهرستان بندرترکمن و بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت   استان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اعضای خیرین سلامت شهرستان وخیر محترم و جمعی از خیرین شهرستان بندرترکمن و مردم  روستا وسایر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان  افتتاح شد.

در این افتتاحیه بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت ضمن تجلیل از خیرین سلامت به عنوان حافظان جبهه سلامت اظهار کرد: خیرین با خدای خود معامله می کنند و هر خیری که در این راه گام بر می دارد باقیات الصالحاتی برای خود به جا می گذرد.

وی در ادامه افزود: طرحهای مختلفی در سطح گلستان توسط خیرین در حال احداث یا بازسازی و یا در حال بررسی می باشد که ان شاالله پروژه های افتتاحی یکی پس از دیگری با حضور خیرین محترم افتتاح می گردد.

مدیر عامل خیرین سلامت گلستان در خاتمه اعلام کرد : با مساعدت مجمع خیرین سلامت کشور قسمتی از   تجهیزات پزشکی وغیر پزشکی  این خانه بهداشت تامین می شود.

گفتنی است پروژه خانه بهداشت روستای قره قاشلی  به همت حاج عبدالغفور آخوند صیادی یکی از خیرین سلامت با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

0 [1]
0 [1]