استاندار گلستان:رشادت ها، ایثارگری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز یک شاخص و معیار برای ارتش های دنیا شده است

البرز گلستان/استاندار گلستان گفت: پیوستن ارتش به ملت و حضور همافران نیروی هوائی در ۱۹ بهمن سال ۵۷ در محضر معمار کبیر انقلاب اسلامی و ادای احترام به امام راحل یکی از برکات انقلاب اسلامی بود.

دکتر حسن صادقلو صبح امروز(۱۸ بهمن) در صبحگاه یگان های نمونه نیروهای مسلح استان در گرگان اظهار کرد: این درحالی است که رژیم شاهنشاهی ارتش را برای دفاع از خود و رسیدن به مقاصد داخلی با نگاه به اهداف و برنامه های جهانخواران شکل داده بود.

وی اضافه کرد: ارتش در دوران گذشته زیر سلطه آمریکا بود، اما بعد از قیام امام خمینی (ره) و آگاه شدن نیروهای مسلح از سرسپردگی رژیم سابق، آرام به ملت پیوستند.

به گفته استاندار گلستان اهدای گل از سوی مردم به ارتشیان در روزهای انقلاب و همراهی آنان با ملت و لبخند نیروهای مسلح نشان از رضایتمندی و پیروزی ملت ایران داشت.

وی افزود: نقش تاثیرگذار ارتش تنها مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی نمی شود، بلکه رشادت ها، ایثارگری و از خودگذشتگی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز یک شاخص و معیار برای ارتش های دنیا شده است.

وی با اشاره به رشادت ارتشیان در دوران مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: نیروهای ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور در این سال ها با رشادت و جانبازی صحنه های بسیاری را در دفاع از کشور و دین خلق کرده اند.

دکتر صادقلو تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم اینک در مقابله با تهدیدات و تحرکات دشمنان آهنین هستند./روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۴ ب.ظ

دیدگاه