رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از حکومت داری را در جهان به صحنه آورد

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان: برجام سند افتخار و مقاومت ملت ایران است

البرز گلستان/دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر گفت: خاطرات درس آموز انقلاب خیر و برکتی است که از سیره و تاثیرات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است. انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از حکومت داری را در جهان به صحنه آورد. الگوی مبتنی بر دین و دیانت. و کسی فکر نمی کرد که این انقلاب به ثمر برسد و برای ناکارآمد کردن انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند، اما به حول و قوه الهی فرزندان صادق انقلاب، امروز برای کشور توسعه ایی رقم زده اند که در جهان خیره کننده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در ادامه افزود: جبهه سرمایه داری و استکبار یک جنگ سرد پیچیده و طولانی علیه ایران راه انداخته بودند و از هیچ ظلمی در حق مردم ما نگذشتند. اما با هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولت یازدهم، برجام به فرجام رسید. و سند برجام سند افتخار و مقاومت ملت ایران است.

دکتر مختار مهاجر گفت:  در پس از برجام استفاده از سرمایه گذاری خارجی برای توسعه و پیشرفت، بدون ایجاد بار مالی برای بودجه عمومی کشور در دستور کار قرار دارد. و البته از این سرمایه گذاری خارجی سهم قابل ملاحظه ایی هم به کشاورزی اختصاص پیدا خواهد کرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: بی شک سرمایه گذاری های خارجی پس از برجام در راستای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی خواهد شد. سازمان جهاد کشاورزی هیچ برنامه ایی خارج از طرح اقتصاد مقاومتی برای خود تعریف نکرده است. در همین سال زراعی گذشته ما در کشاورزی رشد ۷/۵ درصدی نسبت به چند سال قبل داشته ایم که چندی پیش این پیشرفت ها، طی ۶۰۰ برگ سند، گزارشی توسط مهندس حجتی وزیر محترم جهادکشاورزی خدمت مقام معظم رهبری ارایه شد.

دکتر مختار مهاجر در پایان گفت: ۵۰ هزار هکتار از اراضی شور و آب مانده گی دار استان در برنامه زه کشی قرار داده ایم که برای حفاظت از خاک و افزایش راندمان باید انجام شود. هم چنین روند کاهشی سفره های زیرزمینی آب استان شروع شده و این جای نگرانی دارد و باید در حفظ و مدیریت منابع آبی تمام توان جهادی خود را به کار ببندیم

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه