وزیری فرماندار مینو دشت در نشست گروه خبری فجر گلستان خبر داد:افتتاح۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ایام الله دهه فجر

البرز گلستان/وزیری فرماندار مینو دشت  عصر امروز در گفت‎گو با گروه خبر فجر گلستان که در محل سالن اجتماعات شورای هماهنگی تیلغات اسلامی برگزار گردید. اظهار کرد: بالغ بر ۳۰۰ برنامه فرهنگی و مذهبی، ورزشی در دهه فجر در شهرستان مینودشت صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان مینودشت گفت: ۳۰۰ برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، مشاعره و نمایش فیلم‎های انقلابی، نشست‎های بصیرتی، ویژه برنامه ده شب در ده مسجد، برپایی نمایشگاه و نواختن زنگ انقلاب را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان مینودشت با بیان اینکه یادواره شهدای مدافع حرم را در ایام الله دهه فجر برگزار خواهیم کرد، گفت: جشنواره‎های بومی و محلی ، دیدار با ائمه جمعه و افتتاح سه پروژ‎ه مترکز با حضور معاون سیاسی استانداری گلستان را نیز خواهیم داشت.

وزیری با بیان اینکه ۲۷۰ واحد مسکونی با تجهیزات کامل در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد، گفت: سالن ورزشی و رزمی نیز در همین  مکان افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان مینودشت افتتاح بیمارستان ۱۲۶ تخت خوابی در شهرستان مینودشت مهمترین دغدغه‎ای است که ما پیگیری می‎کنیم و امیدواریم قبل از سال جدید به بهره‎برداری برسد.

وزیری با بیان اینکه با افتتاح سد نرمابچه مشکلات آبرسانی حل خواهد شد، گفت: ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

IMG_7007

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۱ ب.ظ

دیدگاه