مهندس عباسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رئیس کمیته کارگری ستاد دهه فجر گلستان:کارگران هشیارانه در صحنه هستند و از انقلاب اسلامی ودستاوردهای دیپلماتیک هسته‎ای دفاع خواهند کرد

البرز گلستان/مهندس  عباسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رئیس کمیته کارگری ستاد دهه فجر گلستان صبج امروز در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: در دهه فجر باید از دلاوری و رشادت جوانانی که نهال انقلاب اسلامی را به درخت تنومندی تبدیل کردند بیاد یاد کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه کارگری استان گلستان و کسانی که در فضای کسب و کار تلاش می‎کنند بخش قابل توجه‎ای از عزیزان را تشکیل می‎دهند و این قشر نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و سازندگی و پشتیبانی از انقلاب اسلامی داشته‎اند.

رئیس کمیته کارگری ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه کارگران در مسیر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در صحنه بودند، گفت: امروز کارگران در جبهه‎های اقتصاد مقاومتی در حال مبارزه هستند و بخش عمده‎ای از مقاومت و مبارزه با تحریم‎های کنونی بر دوش کارگران بوده است.

عباسی بیان داشت: با توجه به اقدامات ارزنده کارگران وظیفه است که تلاش این عزیزان را قدر بدانیم و باید از فرصتی که ایجاد شده بتوانیم آرمان‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل‎های بعدی منتقل کنیم.

وی به همزمانی انتخبات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: همه کارگران هشیارانه در صحنه هستند و از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و از دستاوردهای دیپلماتیک هسته‎ای دفاع خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ تشکل کارگری و کارگری در استان گلستان وجود دارد، ابراز داشت: قبل از آنکه ما برنامه‎ریزی برای دهه فجر داشته باشیم نمایندگان تشکل‎های کارگری در صحنه بودند و برنامهای خود را به ما اعلام کردند.

عباسی با بیان اینکه ۲۳ برنامه شاخص در استان تدارک دیده شده است، بیان داشت: کمیته استانی و شهرستانی با نشست‎ها و مشارکت کارگران و کارفرمایان تشکیل شده است و مسابقات فرهنگی و ورزشی، میثاق با شهدا و عطر افششانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار از خانواده‎های آسیب دیده در محل کار، برگزاری یادواره شهدای کار گر بخشی از برنامه‎های ما در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه ۸ هزار شهید کارگر در کشور داریم، گفت: کارگران ما در هشت سال دفاع مقدس هم در پشت صحنه و هم در پشت سنگر‎های خط مقدم حضور داشتند و بنا بر این یادواره شهدا به صورت ویژه هر ساله برگزار می‎شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه همایش کارگری با محوریت اقتصاد پساتحریم را در دهه فجر برگزار خواهیم کرد، گفت: این همایش در راستای افزایش آمادگی روحی و روانی کارگران برای شکوفایی اقتصادی در کشور است.

عباسی با بیان اینکه کارگران چون در لایه‎های مختلف جامعه هستند تعدادشان احصاء نشده است، ابراز داشت: همایش بصیرت و روشنگری، مسابقات فرهنگی و روزشی و نهضت روشنگری از دیگر برنامه‎های ما در دهه فجر است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه