تاری جانشین شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان:باید در ایام دهه فجر رسانه‎ها این ایام را به کام مردم شیرین کنند

البرز گلستان/نجیب الله تاری صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران استان گلستان با بیان این خبر از خبرنگار متعهد که در راستای اعتلای آرمان‎های انقلاب، مقام معظم رهبری و امام (ره) تلاش کردید سپاس گذاری کرد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات با ۲۳ کمیته استانی شکل گرفته است، گفت: ۱۷ کمیته شهرستانی در ذیل این کمیته‎ها شکل گرفته است.

جانشین شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: در مجموعه شورا خبرنگاران را به عنوان چشم و چراغ و عضو روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‎دانیم.

تاری به اهمیت اطلاع‎رسانی برنامه‎های دهه فجر اشاره کرد و گفت: دبیرخانه شورای تبلیغات اسلامی در استان مستقر است و در کنار همه این کمیته‎ها، کمیته ارزیابی با ریاست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  وجود دارد.

وی با بیان اینکه در پایان برنامه‎های دهه فجر از سه دستگاه برتر تجلیل خواهد شد، افزود: به سه خبرنگار فعال در کنار این سه دستگاه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

جانشین شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: همه تلاش ما باید این باشد که با شفافیت و رویکرد ترویجی و تبلیغی بتوانیم رسالت خود را در رسانه‎ها انجام دهیم و باید در ایام دهه فجر رسانهها ایام الله دهه فجر را به کام مردم شیرین کنند.

تاری ابراز داشت: به دنبال این هستیم که با تشکیل ستاد خبری فجر گزارشات و انعکاس خبری در ایام الله دهه فجر صرفا به سمت افتتاح پروژه‎ها نباشد و مسائل فرهنگی و دینی نیز در این ایام دیده شود.

وی با بیان اینکه کمیته بیست و سه گانه شورای هماهنگی کمیته‎های تخصصی بشمار می‎آید، افزود: ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام(ره) ، مهمانی لاله‎ها، زنگ انقلاب، مراسم نور افشانی، ندای تکبیر الله اکبر در شامگاه بیست و یک بهمن که باید احیاء شود شود و به مراسم‎های نور افشانی پیوند بخورد جز برنامه‎های عمومی ما است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از پنجم بهمن ماه هفته استقبال از دهه فجر آغاز خواهد شد، گفت:  یک ستاد مناطق قومی و مذهبی با موضوع مناسبتها  در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشورتشکیل شده وبه اتفاق  حجت الاسلام دکتر احمدی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  با حفظ سمت رئیس این ستاد کشوری شده  است.

تاری جانشین  شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه اقلام فرهنگی و تبلیغاتی دهه فجر برای دهه فجر در حال آماده سازی است، گفت: اهل سنت ما بیش از ۲۰۰ شاعر مطرح دارد و برنامه ریزی شده از این ظرفیت بکارگیری شود.

IMG_9561

IMG_9563

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰ ب.ظ

دیدگاه