مدیرعامل جدید شرکت مخابرات گلستان خبرداد:سرلوحه کار کارکنان مخابرات .ارائه بهتر خدمات به مشترکین

البرز گلستان /نخستین جلسه شورای اداری مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گلستان، با حضور معاونین، روسای ادارات ستادی و تابعه برگزار شد.

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گلستان، در این جلسه که روز گذشته در سالن جلسات مرکز ولیعصر (عج) این شرکت برگزار شد با تاکید بر اهمیت بحث مشتری مداری، مشترکین مخابرات را سرمایه های این شرکت دانست و گفت: ارائه مناسب خدمات به مشتریان و اقدام به موقع هر همکار در حوزه مربوط به آن، می تواند بر عملکرد سازمان تاثیر بسزایی داشته باشد.

مهندس شهمرادی، درباره پیمانکاران شرکت مخابرات استان نیز گفت: از نظر ما هیچ پیمانکاری نسبت به بقیه اولویت ندارد و باید با نظارت، کنترل و حمایت از پیمانکاران به ویژه پیمانکاران بومی استان از بروز هر گونه شائبه اجتناب کنیم.

وی، حضور به موقع و اشراف هر مدیر به حوزه کاری خود، پاسخگویی صحیح به آمار و اطلاعات و همچنین شناخت فرآیند دقیق کار، را از جمله ویژگیهای مهم مدیران شرکت برشمرد و گفت: دستیابی به این اهداف با برنامه ریزی درست و خودجوش و توجه به مقوله تمرکز کاری امکان پذیر خواهد بود.

مهندس شهمرادی، در ادامه تصریح کرد: همچنین باید فرصتهای لازم برای بالابردن انگیزه های کاری بیشتر برای همکاران فراهم شود تا بیشتر از گذشته شاهد مشارکت همه پرسنل در امور و در نتیجه رضایت مشترکین شرکت از نظر امور کمی و کیفی باشیم.

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گلستان، خطاب به معاونین، مدیران، و روسای شرکت، از آنان خواست که با طرح برنامه های نوآورانه و ارائه برنامه های جدید، در خصوص افزایش درآمد و کاهش هزینه ها با توجه به وضع موجود تلاش و اهتمام لازم را داشته باشند.

شهمرادی، خاطر نشان کرد: همه پرسنل و کادر مخابراتی باید ارائه بهتر خدمات به مشترکین را سرلوحه کار خویش قرار دهند تا شاهد آینده ای روشن برای مخابرات و همشهریان عزیز گلستانی باشیم./روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۸ ب.ظ

دیدگاه