پیش‌قدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان درکارگروه تملک دارایی:پروژه‌های قابل‌ واگذاری و مشکل‌دار باید اعلام شود

البرز گلستان /حسین پیش‌قدم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان  در کارگروه تملک دارایی استان گلستان اظهار داشت: به‌ منظور شناسایی پروژه‌های با قابلیت واگذاری به بخش خصوصی استان گلستان ۲ کمیته واگذاری و ساماندهی در استان در نظر گرفته‌ شده است.

وی افزود: پروژه‌های قابل‌ واگذاری و مشکل‌دار نیز باید اعلام شود تا مشکلات این پروژه‌ها برطرف شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان تصریح کرد: در قالب این پروژه‌ها، پروژه‌های ملی که از دست استان خارج است نیز می‌توان اعلام کرد تا در کلان کشور به دنبال آن برویم.

به گفته وی، به‌شدت به دنبال این هستیم و با وجودی که هنوز پروژه‌ای به مرکز اعلام‌ نشده اما تعداد پروژه‌های معرفی‌شده عملکرد خوبی را نشان می‌دهد.

پیش‌قدم اظهار کرد: در این قالب، تنها پروژه‌های نیمه‌تمام معرفی نمی‌شوند بلکه پروژه‌های جدید یا به اتمام رسیده را نیز می‌توان واگذار کرد.

وی افزود: تاکنون جهاد کشاورزی ۲ پروژه، آب منطقه‌ای ۳ پروژه، میراث فرهنگی ۲ پروژه، آموزش‌وپرورش ۷ پروژه، منابع طبیعی ۲ پروژه، محیط‌زیست ۳ پروژه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۴ پروژه، فنی و حرفه‌ای یک پروژه، شیلات و آبزی‌پروری ۳ پروژه، ارشاد ۱۲ پروژه، راه و شهرسازی ۳ پروژه، آب و فاضلاب روستایی ۵ پروژه، آب و فاضلاب شهری ۵ پروژه و ورزش و جوانان ۱۰ پروژه را معرفی کرده‌اند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۵ ب.ظ

دیدگاه