ربیعی معاون استاندار گلستان دراوّلین کمیته تخصصی نشانی استاندارد مکان محور: دو عدد کدپستی وکدملی مبنا و معبر همه جامعه جهت دریافت خدمات از دولت است

البرز گلستان/ اولین نشست کمیته تخصصی نشانی استاندارد مکان محور استان گلستان با حضور ربیعی معاونت مدیریت انسانی استانداری و خزائی مدیر کل پست استان و دودانگی و عابدی از مدیران سازمان مدیریت برنامه ریزی و سایر مدیران اجرائی در ساختمان شماره ۳ استانداری گلستان برگزار گردید.

در این جلسه ربیعی ضمن بیان اهمیت ایجاد دولت الکترونیک در ۸برنامه سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری به دولت یکی از زیر گروههای دولت الکترونیک را کارگروه ginfنام برد که آنرا بخشی از یک دولت الکترونیک به معنای کامل معرفی کرد.

ربیعی هدف کلی اصلاح نظام اداری را خدمت جامع و کامل به مردم و دست یابی به توسعه پایدار و جلوگیری از هدر رفتن زمان و سرمایه مردم نام برد.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف اصلاح نظام اداری رسیدن به نظام اقتصاد مقاومتی است و اهداف کلان آن سرعت در عمل و آسان سازی ودقت در کار می باشد.

معاون توسعه و مدیریت استانداری گلستان ginf را به دنبال آدرس استاندارد و آدرسی که تمامی دستگاهها آن محور آدرس تمامی شهر وندان بدانند معرفی کرد .

وی یکی از حلقه های مفقوده بین شهروندان و دستگاههای ارائه دهنده خدمات را نداشتن آدرس واحد نام برد و اظهار داشت : ما دو عدد حاکمیتی در کشورمان داریم کدملی و کدپستی

وی افزود:دو عدد کدپستی وکدملی مبنا و معبر وو محل عبور همه جامعه هست که خود را خودی معرفی کند تا بتواند از دولت خدمات بگیرد.

ربیعی تاکید کرد:استفاده و سود مردم در ایجاد آدرس مکان محور می باشد.

وی تصریح کرد تا کنون ۸۲ درصد از  پروژه آدرس مکان محور در شهرهاتعریف و انجام شده است که تا پایان سال کل پروژه به اتمام می رسد.

وی در خاتمه از شهرداران و مدیران ذیربط خواستار همکاری در جهت بهتر اجرا شدن این پروژه شده است.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۹ ب.ظ

دیدگاه