مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در اصفهان: پرداخت وام‌های ضروری بازنشستگان افزایش می‌یابد/ احداث خانه‌های امید در تمام شهرستان‌های کشور

ایراندخت عطاریان ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی خانه امید خمینی‌شهر اظهار کرد: خانه‌های امید با هدف ارائه خدمات فرهنگی واجتماعی به بازنشستگان کشوری و خانواده‌های آنها در کشور ساخته می‌شود.

وی افزود: ارتقای بیمه عمر بازنشستگان از جمله برنامه‌هائی به شمار می‌رود که ما به دنبال آن هستیم زیرا در حال حاضر ما ۳ میلیون تومان برای بیمه عمر وحوداث بازنشستگان پرداخت می‌کنیم و در قبال حق بیمه عمر دریافتی، تلاش ما این سهم پرداختی بیمه عمر و حوادث بازنشستگان را افزایش دهیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور خاطرنشان کرد: نیاز داریم تا با کمک و مشارکت اعضا، با اطلاع‌رسانی به آنها، اعلام تمایل برای افزایش این سهم را به ما اعلام کنند تا این سهم افزایش یابد.

وی گفت: در مراکز خانه امید، بخش‌های مختلفی همچون سالن اجتماعات، خانه پزشک، فضاهای ورزشی برنامه‌ریزی شده و به زودی احداث می‌شود.

عطاریان با بیان اینکه یکی اولویت‌های ما افزایش پرداخت وام‌های ضروری به اعضا بوده، گفت: امسال با عقد قرار با بانک صادرات ۲۰۰ هزار نفر از اعضا می‌توانند از دریافت تسهیلات ۲ میلیون تومانی با کامزد ۴ درصد از نیمه دوم مهر استفاده کنند و در آینده اسامی آنها اعلام شده و از طریق پیامک ارسال می‌شود.

وی درباره سفرهای زیارتی و سیاحتی اعضا گفت: به ازای سفرهای زیارتی اعضا، به اتفاق همراهان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و از این پس مشکل همراهان زیارتی اعضا حل شده و اعضا می‌تواند با افرادی که تمایل دارند و معرفی کنند به عنوان همراه زیارتی سفر کنند.

به گزارش تسنیم، با حضور مسئولان صندوق بازنشستگی کشور کلنگ احداث خانه امید بازنشستگی شهرستان خمینی‌شهر با هزینه بالغ ۵ میلیارد ریال ویژه بازنشستگان کشوری در پارک پیروزی این شهر به زمین زده شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۲ ق.ظ

دیدگاه