وطنی دبیر هیات عالی گزینش کشوردر همایش گزینشگران گلستان: مطالعه همه ساله پیام تاریخی حضرت امام برای گزینش‌گران واجب اداری است

وطنی:جایگاه گزینش باید بین مردم و مسئولین ارتقاء پیدا کند،

البرز گلستان/به مناسبت ۱۵دی سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۱همایش گزینشگران استان گلستان امروز با حضور وطنی دبیر هیات عالی گزینش کشور به همراه حجت السلام ثقفی معاون ارزیابی عملکرد و فدائی مدیر کل تعیین صلاحیت هیات عالی گزینش ربیعی معاون نیروی انسانی استانداری وساور چمنی مدیر کل گزینش استانداری گلستان ومهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و خانم دکتر غفاری مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان ودکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی وسایر مدیران اجرایی استان به مناسبت سال‌روز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار گردید.

وطنی در ابتدا در باره مطالعه پیام تاریخی حضرت امام اظهار داشت : برای گزینش‌گران همه ساله واجب است نه واجب شرعی بلکه واجب اداری است،که این پیام را مطالعه کنند.

تصریح کرد: تذکر در مسائل اخلاقی برای ساخته شدن انسان‎ها جزو مسائل اساسی است.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور با اشاره به اینکه سختی کار برای گزینش‌گران بسیار زیاد است، افزود: با توجه به دستورالعمل‎های گزینش، تشکیلات هیئت‎های عالی، هیئت‎های مرکزی، هسته‎ها و کارگروهی برای ضوابط و معیارهای گزینش در حال انجام است.

دبیر هیات عالی گزینش کشور بیان داشت: برای ارتقای جایگاه گزینش یک کارگروه های می باشد که استقبال می کنیم و از پیشنهادات، نظرات و راه‌کارهای مختلف برای بهبود وضعیت گزینش استفاده می‎کنیم.

وطنی با اشاره به اینکه برای جذب افراد به گزینش باید ایجاد انگیزه شود، اظهار کرد: روزآمدی روش‎های گزینش یکی از مسائلی است که برای رسیدن به نتایج مطلوب از این مهم غافل نخواهیم شد.

وطنی دبیر هیات عالی گزینش کشوردر این همایش در ابتدااظهار کرد: باید از رویکرد تنگ‎نظرانه در استخدام جلوگیری شود.

دبیر هیئت عالی گزینش کشور بر لزوم مطالعه، سیر مطالعاتی و تحقیق تاکید کرد و گفت: همه اینها نیاز به بازنگری دارد.

وطنی با اشاره به اینکه تعهد داشتن از الزامات گزینش است، افزود: جایگاه گزینش باید بین مردم و مسئولین ارتقاء پیدا کند، ما از اساتید دانشگاه در کارگروه‎هایی که شکل دادیم، استفاده کرده تا دیدگاه‎های آنان را در مورد گزینش بدانیم.

وی درخصوص اختصاص بودجه به گزینش استان‎ها گفت: در هیئت عالی در این باره صحبت شد، علاوه بر این در کارگروه‎ها نیز به نتایجی رسیده‎ایم که اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

IMG_0810

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹ ق.ظ

دیدگاه