رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان: در مانگاه خیری فوق تخصصی آق قلا قابلیت پذیرش بیماران داخل و خارج از کشور را دارد

جلسه مجمع عمومی خیرین سلامت آق قلا
مجمع خیرین سلامت شهرستان اق قلا به مناسبت ارائه گزارش دوساله همایشی با حضور حاج آقا لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان و بزرگمهر مدیرعامل مجمع خیرین استان و دکتر امین روان و هیوه چی فرماندار آقلا و دلیجه بخشدار و قرنچیک شهردار آقلا و چمعی از خیرین سلامت این شهرستان برگزارنموده است در این جلسه ابتدا حاج آخوند آرخی مدیر اجرائی مجمع خیرین شهرستان آق قلا گزارشی از عملکرد دوساله شورا راارائه نموده وابراز امیدوار نمود با همکاری مردم بتوان در امورات خیری خصوصا ساخت درمانگاه فوق تخصصی قدمهای محکمی گرفت همچنین حاج حکیم موحد رئیس مجمع خیرین سلامت گزارشی از عملکرد و وضعیت درمانگاه فوق تخصصی و سائر مراکز بهداشت داده است.
ادامه دهنده این همایش هیوه چی فرماندارآق قلا بوده است وی ابتدا ضمن تشکر از خیرین سلامت شهرستان بیان نمود : بسیار خوشحالم از اینکه در جمعی هستم که در کار خیری گام بر می دارند حضرت علی (ع)فرمود دو نعمت در جامعه مغفول مانده یکی امنیت ویکی سلامت که هر دو مهم است .
فرماندار آق قلا در ادامه افزودند: توده های عام فکر می کنند که ۱۰۰ درصد ماموریت وزارت بهداشت و درمان پوشش دادن بهداشت و در مان است ولی وزرات بهداشت فقط ۲۵ در صد از این ماموریت در اختیار شان می باشد و مابقی در اختیار سائر دستگاهها است .
وی سپس ادامه داد : نقطه قوت شهرستان مجمع خیرین فداکاری و تلاشهای شبا نه روزی است که قابل تقدیر است .
سخنران پایانی این همایش حاج اقا لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان بوده است که ابتدا سخنانشان این بوده که خدامند اگر بنده ای را دوست داشته باشد نیازمندی را به سوی او می فرستد تا او نیازش را برطرف کند تا خداوند به حبیب خود پاداش عنایت کند .
حاج اقا لیوانی در ادامه افزودند: خداوند شما خیرین را دوست دارد . این نیاز را به سوی شما می فرستدلذا هر نوع نیازی که نیازمند برای رفعش مراجعه کند نعمت است . یکی از نیازهای این منطقه در مانگاه فوق تخصصی می باشد که هم برای بیماران داخل کشور و هم بیماران خارجی قابل استفاده می باشد امیدوارم که مردم کمک کنند و این درمانگاه زودتر مورد بهره برداری قرار بگیرد و نیازها مرتفع شود .
وی در ادامه افزود : شورای خیرین سلامت آق قلا یکی از چهار شورای فعال استان میباشد که در کنار آن شورای خیرین گنبد بندر ترکمن و کردکوی میباشد رئیس مجمع خیرین سلا مت در خاتمه افزود : بخشش بخشی از اموال ۲نعمت دارد مال را پاک میکند و روح را تزکیه می کند و گذشتن از مال روح راسبک و آنرا تقویت می کند .و کمکهای شما هرگونه باشد حتی تبلیغ جهت تشویق افراد نیکو کار و متمکن خودش کمک به حساب می آید وگاهی تبلغ اثرش از کمک نیز بیشتر است ./
IMG_2277

IMG_2269IMG_2283
IMG_2280

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۰ ب.ظ

دیدگاه