ربیعی معاون استاندار گلستان در شورای برنامه ریزی استان: دستگاههای اجرائی باید کمک کنند تا بخش تصدی گری اداری را به بخش خصوصی واگذارکنیم

البرز گلستان/جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان امروز با حضور ربیعی معاون منابع انسانی استانداری گلستان وطهماسبی معاون امیتی مروتی معاون عمرانی و مرگدری معاون استاندار و پیش قدم رئیس سازمان برنامه بودجه ومدیران اجرائی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

در این نشست ربیعی ضمن بیان  اینکه سیستم های اداری باید در آن چابک سازی اتفاق بیافتد اظهار داشت : سازمان اداری هر چه جمع تر باشد راحتر و متنوع تر می شود.

وی افزود: وقتی که سازمان عریض و تحویل تر باشد نیروهای مازاد در سیستم در حرکت کند می شوند ونمی توانند چابک و با سرعت بالا باشند.

معاون نیروی انسانی استانداری گلستان سپس در باره این سوال چکار کنیم تا چابک سازی در سیستم اتفاق بیافتد ابراز داشت :  تنظیم بین اختیار و مسئولیت در ساختار سازمان جمع و جور شدن حجم سازمان باعث توانمد سازی سیستم اداری است .

وی افزود : نیرو در سیستم فقط نیرو نباشد بلکه بایدمدیریت داشته باشد.

مهندس ربیعی سپس در باره انواع مسئولیت در سیستم اداری اظهار داشت: ما در سیستم دو نوع مسئولیت داریم یک بخش حاکمیتی که تنفیذ نمی شود و دیگری تصدی گری می باشد که بخش خصوصی می تواند آنرا انجام دهد.

وی در باره نقش دستگاهها در این زمینه بیان داشت : دستگاههای اجرائی باید کمک کنند تا بخش تصدی گری را واگذارکنیم

مهندس ربیعی معاون نیروی انسانی استاندار ی گلستان در خاتمه بیان داشت : باید اراده ای داشته باشیم برای واگذاری که فرهنگ مقاوم سازی  تایم و زمان بندی بهترین اصل آن می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۰ ق.ظ

دیدگاه