خداحافظ سرداربا کفایت /امیرمنصورخمری ارشد نظامی آجا در استان گلستان و مازندران بازنشسته شد

خداحافظ سرداربا کفایت /امیرمنصورخمری ارشد نظامی آجا در استان گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان امروز بعداز ۳۰سال خدمت بازنشسته شد

به گزارش البرز گلستان  امیر منصور خمری، ارشد نظامی آجا در استان گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان، امروز (۱۰ دی) در آخرین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران گفت: در (۱۰ دی) سال ۶۴ وارد دانشگاه افسری شدم و امروز پس از گذشت ۳۰ سال فعالیت و خدمت رسانی در نظام بازنشسته شدم.

وی در خصوص علت ورودش به ارتش، افزود: به تشویق پدرم که ژاندارم یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان و علاقمند به پوشیدن لباس مقدس نظامی در من بود، وارد دانشگاه افسری شدم و در بین ۳۶۰ افسر دانشگاه رتبه اول را کسب کردم.

خمری با بیان خاطراتی از فعالیت ۳۰ ساله، اظهارداشت: پس از اتمام دانشگاه افسری ۹ ماه در مرکز پیاده آموزش مقدماتی انجام شد و پس از آن به لشکر ۳۰ پیاده در گرگان که آن زمان لشکر به کردستان رفته بود و من هم به کردستان رفتم و فرمانده دسته پشتیبانی را عهده دار شدم.

وی خاطرنشان کرد: به درخواست خانواده و پس از ۶ ماه به مرخصی رفتم و با پیشنهاد خانواده با همسرم که معلم بود ازدواج کردم.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و مازندران با بیان دوری بیش از ۱۲ سال از همسر و خانواده در اوایل ازدواج، گفت: پس از بازگشت نیز به مناطق دیگری همچون خوزستان و مرز شرقی و خاش اعزام شدم.

پس از ۱۷ سال فعالیت در نظام، درجه سرهنگ تمام دریافت کردم

وی ادامه داد: پس از ۱۷ سال فعالیت در نظام، درجه سرهنگ تمام را دریافت کردم که بعد از آن به مدت سه سال فرمانده آموزش در سیستان و بلوچستان را عهده دار شدم.

خمری اضافه کرد: پس از سه سال فرمانده آموزشی، مسئولیت فرمانده تیپ در قوشچی آذربایجان غربی را به عهده گرفتم و به همراه خانواده به قوشچی منتقل شدم.

وی، کار برای مردم، همراه مردم و رضای خدا را از اهداف مسئولیتی خود در این مدت برشمرد و گفت: بعد از فرماندهی در قوشچی، سال ۸۸ فرمانده لشکر ۳۰ پیاده گرگان شدم و تا به امروز تمامی فعالیت ها را به نحو احسن انجام دادم.

امیرخمری با اشاره به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در این مدت، افزود: بازسازی ۹۶ آسایشگاه و ملاقات با یک هزار و ۹۳۳ سرباز و برقراری دو هزار و ۹۰۰ ملاقات مردمی و پرداخت یکصد و ۵۰ میلیون تومان بلاعوض از طریق خیرین و کمک مردمی، به مردم بلاعوض از اقدامات صورت گرفته در این مدت است.

وی در خصوص معیشت و رفاه کارکنان نیز، اظهارداشت: در این مدت حدود ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام به پرسنل آجا و لشکر ۳۰ پرداخت شد.

خمری در ادامه، ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتش ولایی و پای کار خواند و تصریح کرد: در این مدت ۳۰ سال، ۱۲۸ ماه ماموریت رفتم و به عنوان یک خدمتگزار نظام فعالیت کردم و آرزو داشتم شهید شوم اما نشدم ولی در لباس دیگر خواهم شد.

وی با تقدیر و تشکر از استانداری، امامان جمعه و خانواده های شهدا، ادامه داد: فعالیت من در ارتش روز دوشنبه (۱۴ دی) با برگزاری مراسم تودیع به پایان می رسد و پس از آن به عنوان یک خادم و خدمتگزار دانشگاهی در دانشگاه فعالیت خواهم کرد و فضا را برای مطالعه آماده می کنم.

خمری از راه اندازی گردان جانثاران ولایت با حضور بازنشستگان خبر داد و گفت: کارت بسیجی فعال را دارم و هر کجا نیز لازم شد به عنوان یک عنصر مطلوب و یک سرباز بسیجی حضور خواهم یافت.

وی در پایان به خبرنگاران توصیه کرد: از نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی زیاد بنویسند و همه این مسائل را پیگیری کنند.

IMG_0669

 

IMG_0681

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۹ ب.ظ

۱ نظر

نظر 1 - 1 از 1ابتدا« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    در این مدت حضورم در گرگان چنین فرماندهی بی نظیر و یک شخصیتی دوست داشتنی ندیدم . در این مدت فرماندهی ایشان در لشکر ۳۰ گرگان همه از وی احساس رضایت کامل داشتند.
    به اهالی رسانه یک نگاه ویژه ای داشتند.
    امیر خسته نباشید در قلب ما جا دارید.
    برایتان ارزوی موفقیت دارم.

نظر 1 - 1 از 1ابتدا« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه