برگزاری شورای آموزش وپرورش در شهرستان کردکوی با نگاه ویژه به بخش فنی حرفه ای

البرز گلستان/هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان کردکوی درمرکز فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار شد. 

این جلسه با حضور احمدی معاون فرماندار، بیدلی مدیر آموزش و پرورش ،بسطامی شهردار،مهندس رمضانی رییس مرکز فنی و حرفه ای ،دکتر نجفی رییس دانشگاه پیام نور ،زارع رییس اداره فنی و حرفه ای استان گلستان ،افتخاری عضو هئیت مدیره و نائب رئیس خانه مطبوعات استان و مدیر مسئول البرز گلستان، دکترساورعلیا رییس شبکه بهداشت و درمان ،مدیران مدارس فنی و حرفه ای ودیگر اعضاء اصلی و مدعو برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حسین احمدی معاون فرماندار  پیرامون مباحث توسعه شهرستان واقدامات لازم در جهت تسریح اشتغال و روحیه علاقه و عشق به کار صحبت کرد.

سپس زارع رییس اداره فنی و حرفه ای آموزش و پرورش پیرامون خط مشی ها و نظام ارتقاء مباحث فنی و حرفه ای و تغییر رویکرد خانواده ها سخن گفت.

در ادامه بیدلی نامنی مدیر آموزش و پرورش پیرامون دستور جلسه و اقدامات انجام شده درخصوص اجرای مصوبات گذشته سخن گفت. مهندس رمضانی رییس مرکز فنی و حرفه ای ضمن خیر مقدم گویی، پیرامون معرفی حوزه کاری خویش و مرکز فنی حرفه ای شهرستان ،پتانسیلها و میزان آموزش سالانه و جایگاه استانی وفعالیتهای در حال انجام مرکز سخن گفت.

همچنین  نجفی رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان  با رویکرد جامع با طرح سوال پیرامون جایگاه فنی حرفه ای دراستان و کشور و جایگاه آموزش عالی و با ارائه آمار تطبیقی حوزه نظری و جایگاه فنی وحرفه ای نکته نظرات خود را بیان نمود. در ادامه این جلسه بامعرفی مدارس فنی و حرفه ای با پاور پوینت توسط سیده هما عقیلی معاون آموزشی و بیان نظرات مدیران خانم و آقا ی حاضر درجلسه و دیگر اعضاء پیرامون چگونگی جذب دانش آموزان به رشته های فنی ،فرهنگ سازی دراین راستا و رویکر آموزش و پرورش استان گلستان در جذب دانش آموزان به این سمت و سو ادامه یافت.

در پایان مهندس زارع در جمع بندی نکات مطرح شده ضمن بیان خط و مشی های کلی اداره کل آموزش و پرورش استان دورنمای این رشته ها در حوزه فنی و حرفه ای را بیان نمود و با بیان نگاه خوش بینانه به حوزه فنی و حرفه ای را نجات استان از تنگنا های اشتغال زایی را معطوف به بخش فنی و حرفه ای دانست.

شهرستان کردکوی یکی از شهرهای استان گلستان می باشد که دارای جاذبه های دیدنی می باشد.

 

photo_2015-12-30_13-29-42

 

photo_2015-12-30_13-29-32

 

photo_2015-12-30_08-39-32

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰ ق.ظ

دیدگاه