- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درمجمع انتخاباتی ریاست هیئت بوکس گلستان:بوکس استان دارای نیروهای توانمند و مربیان دلسوزی است که با کمترین امکانات فعالیت می کنند

البرز گلستان / مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بوکس گلستان ظهر یکشنبه  در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و علی بیانی تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیئت بوکس گلستان با کسب ۱۳ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این مجمع گفت: آقای چورلی در مدتی که ریاست هیئت بوکس را بر عهده داشتند، زحمات زیادی کشیدند و بدون ادعا و با تلاش مضاعف، بسیاری از ساختارها را برای این ورزش ایجاد کردند.

بهمن طیبی افزود: رای حداکثری آقای بیانی نشان می دهد مسئولیت بسیار سنگینی خواهد داشت، البته ایشان سابقه فعالیت در حوزه اجرایی ورزش را داشته اند و امیدواریم مانند گذشته با تلاش زیاد در این حوزه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه توجه به بوکس در کشور افزایش یافته، تصریح کرد: توجه رسانه ها به این ورزش زیاد شده و گلستان نیز طی سال های گذشته افتخارات زیادی در بوکس کسب کرده و مدال های فراملی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: پیشرفت بوکس گلستان کار هیئت را سخت تر می کند و نیازمند این هستیم تا مدال های خوشرنگ تری به دست آوریم.

طیبی ایجاد ظرفیت جدید در بوکس استان را ضروری دانست و گفت: باید کاری کنیم تعداد ورزشکاران این رشته بیشتر شوند و در این حوزه برنامه داشته باشیم.

وی یادآور شد: بوکس استان دارای نیروهای توانمند و مربیان دلسوزی است که با کمترین امکانات فعالیت می کنند و باید از آنها استفاده کنیم.

رئیس هیئت بوکس گلستان نیز در این مجمع به برنامه هایش اشاره و اظهار کرد: از نیروهای توانمند بوکس که کمترین حاشیه را داشته باشند، استفاده خواهیم کرد.

علی بیانی افزود: با هیئت های شهرستانی جلسات مستمری برگزار خواهیم کرد تا ارتباطات بیشتری با آنها برقرار کنیم و مراحل تغییر چند هیئتی که فعالیتی نداشتند، در حال طی شدن است.

وی تصریح کرد: تیم های بوکس رده سنی استان را باید تا اردیبهشت ماه مشخص کرده و به مربیان تحویل دهیم تا زمان لازم برای آمادگی و حضور در مسابقات قهرمانی کشور را داشته باشند.

رئیس هیئت بوکس گلستان تاکید کرد: هیئت بوکس گلستان، هیئتی سیاسی، جنایی، باندی و خطی نخواهد بود و از تمامی ظرفیت های این رشته در استان استفاده خواهیم کرد.

بیانی با اشاره به میزبانی گلستان از مسابقات کشوری بوکس، خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا هر ساله حداقل میزبانی یک مسابقه کشوری را به عهده بگیریم و ارتباط با فدراسیون را بیشتر کنیم.

وی یادآور شد: هیئت بوکس باید درآمد پایدار داشته باشد و همچنین بر اساس تقویم ورزشی از ابتدای سال برنامه ریزی انجام دهیم.

به گفته وی، رئیس فدراسیون بوکس قول داده تا چند ست ورزشی به گلستان کمک کند و ما در اختیار هیئت های فعال قرار دهیم.

بیانی رئیس اداره محیط زیست شهرستان های بندرترکمن و گمیشان است که سابقه دبیری هیئت بوکس گلستان را در کارنامه دارد و سه ماه قبل با استعفای علیرضا چورلی به عنوان سرپرست هیئت بوکس استان معرفی شده بود./مهر

0 [1]
0 [1]