ضمیر فرماندار شهرستان گمیشان در نشست مطبوعاتی فرمانداران غرب گلستان: رسانه و خبرنگار بازوان اجرایی برگزارکنندگان انتخابات هستند

البرز گلستان/امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان گمیشان در نشست انتخاباتی فرمانداران غرب استان گلستان که در راستای فراهم سازی زمینه های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی، در مرکز حوزه انتخابیه کردکوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، با بیان اینکه اتحاد وسیله ای برای پیروزی مسلمانان است، یکی از مهم ترین تکنیک های دشمنان ایران اسلامی را ایجاد تفرقه بین مذاهب و قومیت ها اعلام کرد و اظهار داشت: ما باید بر اساس قرآن با قدرت، اهداف دین را پیش ببریم و پیام رفاقت و حاکمیت رسول‌گرامی‌اسلام را به دنیا برسانیم.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: برگزاری این دو انتخابات ضمن اینکه از حساسیت های زیادی برخوردار است، با توجه به وظایفی که در قانون برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تعریف شده است، در تعیین سرنوشت مملکت و نهادهای حاکمیتی بسیار تاثیر گذار می باشد.

ضمیر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات، نقطه برجسته حماسه سیاسی است از این رو مردم نشان داده اند که هرگاه بحث موجودیت نظام مطرح است، در صحنه حاضر شده اند.

در ادامه ضمن تأکید بر حساسیت برگزاری این دوره از انتخابات، گفت: در آستانه برگزاری انتخابات در شرایطی قرار داریم که وضعیت کشور و اوضاع جهانی حکم می‌کند که با دقت مضاعف به این امر مهم پرداخته شود تا شرایطی را فراهم کنیم که مردم با اقبال بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

فرماندار شهرستان گمیشان همچنین به اهمیت حضور خبرنگاران در کمک به فضای انتخاباتی اشاره کرد و اذعان داشت: بدون شک ابزاری به عنوان رسانه و خبرنگار بازوان اجرایی برگزارکنندگان انتخابات هستند و این ادعا در ادوار گذشته با کمک و پشتیبانی رسانه در طول سالیان به اثبات رسیده است.

وی در خاتمه یکی دیگر از نشان های مثبت اصحاب رسانه در انتخابات سیاسی کشور را کمک به شناخت کاندیدا و یا نامزد عنوان کرد و اظهار داشت: این خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که می توانند با معرفی نقطه نظرات مردم و بیان دیدگاه چهره های سیاسی مطرح، بر اهمیت این موضوع بیافزایند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۶ ب.ظ

دیدگاه